Home / Agenda / Customer journey workshop
Customer journey workshop
Datum
14-02-2018

Omschrijving

In deze workshop breng je in kaart hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of dienst tegen komen en (zouden moeten) ervaren. Visualiseer de stappen en weet hoe en waar in de customer journey kansen liggen en je de klantbeleving kunt optimaliseren.



Extra informatie

Wat leer je in deze workshop?

Verbeter je product en inkomsten door een geweldige klantbeleving aan te bieden. In deze workshop ga je aan de slag met je eigen product of dienst en breng je je verschillende customer journeys voor je doelgroepen in kaart om zo in te kunnen spelen op kansen en hen een betere ervaring te geven.

In een halve dag leer je de basistheorie rondom customer journeys, maar ga je vooral ook aan de slag met je eigen doelgroepen. Je gaat actief aan het werk en zal op een visuele manier in kaart brengen welke reis jouw klanten maken. Dit is geen training om bij achterover te leunen, maar om je handen uit je mouwen te steken zodat je weggaat met een resultaat dat je direct toe kunt passen.

Na afloop van de workshop:

·       Leer je hoe je een customer journey in kaart brengt

·       Beschik je over je eigen customer journeys voor een verbeterde klantervaring

·       Wordt het duidelijk hoe jij kan inspelen op de behoeften van de doelgroep

Weet je waar de mogelijke kansen liggen om de klantbeleving van je doelgroep te verbeteren

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop volg je als je je meer wilt verdiepen in hoe jouw doelgroep omgaat met jouw product of dienst, wat hun behoeften zijn en hoe je hierop in kan spelen. Dit is relevant voor marketing en communicatie doeleinden, maar eigenlijk voor iedereen die wil zorgen voor een optimale klantbeleving.

We kunnen ons ook voorstellen dat het waardevol is om met jouw afdeling of team deze workshop te volgen over jullie klanten, om daarbij met elkaar de discussie aan te gaan en gezamenlijk inzichten in kaart te brengen. Mail ons dan even om de mogelijkheden te bespreken.

Onze ervaring

Deze workshop is regelmatig gegeven met goede resultaten bij onze klanten. Wij hebben jarenlange ervaring met customer experience trajecten en digitale marketing. Recentelijk werd deze training ook gegeven als masterclass voor de trainees van Social Start.

Als opleider worden wij goed beoordeeld met een 8,5 op opleidingen website Springest.nl. Lees hier ook hoe deelnemers onze trainingen ervaren: www.springest.nl/gridd-consultancy#ervaringen.

Praktische informatie

·       De workshop duurt een dagdeel.

·       De investering is €349,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee en wat lekkers.

·       Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

·       De groep bestaat uit maximaal 12 personen.

Waar en wanneer?

·       De eerstvolgende training vindt plaats op woensdag 14 februari van 13.00u tot 17.00u in Utrecht.
Schrijf je in door je aan te melden middels het formulier hieronder.

Deze training vindt regelmatig plaats. Andere data volgen of  zijn in overleg met deelnemers. Ook is het mogelijk om een training inhouse bij jouw organisatie te organiseren, dus neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Om de training door te laten gaan zijn minimaal vijf deelnemers nodig. Je hoort daarom uiterlijk twee weken voor de trainingsdatum of de training doorgaat. Zo niet, dan vinden we daarvoor samen een oplossing. De voertaal van de training is Nederlands, tenzij er een Engelstalige deelnemer is en dan zal de training in het Engels gegeven worden.

Onze trainingen vinden plaats in Utrecht of Enschede. Beide locaties zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.



Aanmeldlink
http://www.gridd.nl/customer-journey-workshop/

Aangemeld door: Nicky Meijer van Gridd