Home / Agenda / Dag 4 van Cut the bullsh*t marketing course: Create a CTBSM organization and measure impact. Maak in 4 dagen een digitale strategie die werkt!
Dag 4 van Cut the bullsh*t marketing course: Create a CTBSM organization and measure impact. Maak in 4 dagen een digitale strategie die werkt!
Datum
13-12-2018

Omschrijving

Fantasieloze, irrelevante marketing uitingen: je ziet het helaas veel. Mensen die verkeerde berichten op het verkeerde moment zien. En dat werkt niet. Dus Cut The Bullsh*it en maak een digitale strategie die mensen blij maakt en waarmee je jouw doelen bereikt in deze praktische vijfdaagse opleiding van onze experts en auteurs van het gelijknamige populaire boek!



Extra informatie

Wat leer je in deze training?
Het boek Cut the Bullshit Marketing is een groot succes. Verschillende media zoals het FD en New Business Radio hebben er al een item aan gewijd want de behoefte aan een no-nonsense marketing aanpak is groot. Herken je dat? Zie jij ook een uitdaging in het opstellen en uitvoeren van een digitale marketingstrategie gericht op echte resultaten en het helpen van jouw klanten?

Daarom starten we de Cut the Bullsh*t Marketing Course. In deze vijfdaagse opleiding  werk je aan je eigen Cut the Bullsh*t Marketing Plan, samen met andere marketeers. De verschillende onderdelen worden toegelicht en aan de hand van aansprekende praktijkcases duidelijk gemaakt. Vervolgens vertaal je dit direct naar jouw omgeving zodat je niet alleen veel geleerd hebt, maar ook direct aan de slag kunt.

Na afloop van de training:
- Inzicht in de essentie van Cut the Bullshit marketing: weet, kies en doe.
- Kennis van de essentiele Cut the Bullshit marketing technieken
- Aan de hand van verschillende cases waarin deze aanpak succesvol is toegepast doorleef je de achtergrond van deze aanpak
- Een outline van je eigen Cut the Bullshit marketing plan
- Een actieplan waarmee je direct aan de slag kunt
- Geleerd van anderen door mee te denken over hun uitdagingen

Programma Cut The Bullshit Marketing Course
In deze training gaan we aan de slag met jouw specifieke marketing uitdaging. Je wordt van A tot Z begeleidt in de inrichting met het boek als vertrekpunt. Onderdelen in de training zijn:

Dag 1 – Foundation - donderdag 6 september
Strategie, bedrijfsdoelen en klantonderzoek

Dag 2 – Make it personal / understand your customer - donderdag 11 oktober
Herdefinieren van je waardepropositie. Inleven in de wereld van je klant en dit uitschrijven.

Dag 3- Design for engagement / engage to the max - donderdag 8 november
Creer het juiste marketingconcept voor jouw organisatie en begin met dóen.

Dag 4 – Create a CTBSM organization and measure impact -donderdag 13 december
Hoe organiseer je dit en zorg je dat de resultaten inzichtelijk zijn?

Terugkom middag - begin 2019, datum wordt bepaald met de deelnemers
Hier zullen ervaringen gedeeld worden om te leren van en aan te haken op andermans situatie.

Het volgende programma start direct na de zomervakantie en duurt 4 maanden, zodat je vóór 2019 klaar bent om meer verbinding en impact te realiseren met je marketing aanpak.

Tussen de onderdelen wordt huiswerk meegegeven zodat je echt aan de slag gaat (ook in je organisatie) en de vaart erin blijft.

De training wordt gegeven door een set aan docenten uit de praktijk dus leer van de échte experts en auteurs.

Voor wie is deze training bedoeld?
Ben jij verantwoordelijk voor digitale marketing in jouw organisatie? Ben je werkzaam in het MKB in een business to business omgeving? Dan is dit echt een training voor jou.

Vooral deze bedrijven hebben doorgaans moeite met de meer abstracte vormen van marketing, maar hebben wel de noodzaak om hun producten en oplossingen op een goede manier in de markt te zetten, in verbinding met hun klanten en direct bijdragend aan hun bedrijfsdoelen. Binnen deze bedrijven zijn met name mensen geïnteresseerd die het volgende op hun kaartje hebben staan: commercieel of algemeen directeur, marketing manager, communicatie manager, hoofd strategie of innovatie manager. Maar zegt jouw kaartje iets anders en spreekt deze training je gaan, laat dan ook vooral van je horen!

Onze ervaring
De training volgt de methode van het populaire boek Cut the Bullsh*it Marketing. De trainers hebben ruime ervaring in het trainen van inhoudelijke professionals, executives en start-ups. Daarnaast hebben ze ook jarenlange ervaring in het projecten bij grote internationale organisaties waar ze digitale transformatieprocesssen hebben begeleid.
Bovendien worden onze trainingen op de populaire opleidingensite Springest.nl positief beoordeeld.​

Praktische informatie
- In onze visie heeft een training de meeste waarde als je met ‘echte’ inhoud aan de slag kunt gaan. Daarom is het voor de training van belang een eigen case te kiezen waarmee je aan de slag wilt gaan.
- Dit praktische karakter zorgt ervoor dat je in de trainingssessies veel doet, maar om zoveel mogelijk uit de training te halen is het verstandig om er rekening mee houden dat je na de sessies nog huiswerk hebt
- De training bestaat uit vier trainingsdagen en een terugkom middag
- De trainingsdagen starten om 09.00 uur en eindigen om 17.00 uur
- Na afloop ontvang je een certificaat van deelname
- De investering is €1900 in totaal, exclusief BTW en inclusief koffie, thee en een lekkere snacks

Inschrijven?
Lees meer informatie of schrijf je in via onze website: www.gridd.nl/academy/cut-the-bullshit-marketing-course

Andere data en locatie
Passen deze data je niet of wil je deze training inhouse bij jouw organisatie organiseren? Neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Onze trainingen vinden plaats in Utrecht of Enschede. Beide locaties zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer



Aanmeldlink
https://www.gridd.nl/academy/cut-the-bullshit-marketing-course/

Aangemeld door: Nicky Meijer van Gridd