Home / Agenda / Digital Marketing Training
Digital Marketing Training
Datum
23-11-2017

Omschrijving

Maak jij dit najaar tijd om jouw (business to business) digitale marketingstrategie effectiever te maken?

In deze training gaat het over marketingstrategie, user experience design, customer insight en customer experience. Je gaat actief aan de slag met jouw persoonlijke plan voor succesvolle digitale marketing.

Hoe maak je klantbehoeften inzichtelijk en hoe vertaal je dit naar heldere richtinggevende instrumenten? Hoe ga je om met de spanning tussen wat de klanten willen en waar het bedrijf naartoe gaat? Hoe hou je alle meningen en feedback overzichtelijk en hoe laat je dit bijdragen aan een betere digitale presence? En specifiek, hoe doe je dat in een business-to-business (B2B) setting? 



Extra informatie

Wat leer je in deze training?

In de Digital Marketing Training leer je om de laatste digitale methodieken toe te passen om te komen tot een effectieve digital marketing strategie- en actieplan. Dit plan helpt je om je eigen koers te bepalen voor jouw digitale activiteiten los van techniek of wat de ‘guru’s’ zeggen. Gewoon nuchter kijken naar de twee belangrijkste krachten die jouw tactiek zouden moeten bepalen: klantbehoeften en bedrijfsdoelen.

We delen graag onze methodes en good practices met je. Daarnaast ga je zelf actief aan de slag om ervoor te zorgen dat je met praktische handvatten direct het geleerde toe kan passen. De training wordt gegeven door ervaren professionals, en is daarmee nuttig voor iedere professional die digitaal succesvol wil zijn. 

Na afloop van de training:

- Beschik je over je eigen persoonlijke plan voor succesvolle digital marketing in B2B.
- Heb je helder hoe je verbinding maakt tussen verschillende instrumenten voor digital marketing.
- Is het duidelijk hoe je jouw instrumenten omzet in effectief handelen.
- Weet je waar de mogelijke valkuilen zitten in je digitale marketing.

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is nuttig voor iedereen die in een business-to-business setting succesvol wil zijn met digitale activiteiten van hun organisatie of team. In het bijzonder is deze training nuttig voor professionals binnen bedrijven die aan de vooravond staan voor een step-up in hun digitale activiteit en/of die meer focus aan klant engagement willen geven. 

Onze ervaring

Deze training is al vaak gegeven met goede resultaten, zowel in Nederland als in het buitenland. Wij hebben jarenlange ervaring met digitale marketing in een business-to-business setting en rekenen tot onze klanten o.a. Philips LightingAtmel Semiconductors en Universiteit Twente. Het Philips Lighting website redesign project waaraan wij hebben meegewerkt, heeft de 2015 Web Marketing Association Webaward in de categorie: B2B Standard of Excellence gewonnen.

Wil je alvast een voorproefje van de onderwerpen waar wij ons graag in verdiepen? Lees dan eens enkele van onze blogposts, bijvoorbeeld ‘De succesvolle toepassing van een fast track UX aanpak’ door user experience expert Jeroen Grit.

Praktische zaken

- De training heeft een tijdsinvestering van twee dagen (met minimaal een week ertussen) en mogelijk wat huiswerk.
- Trainingsdagen starten om 09.30u en eindigen om 16.30u.
- De groep bestaat uit 6 tot 12 personen
- De investering is  €1.265,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee, snacks en lekkere lunch.
- Tussen de trainingsdagen door en tot twee weken na de laatste trainingsdag is er mogelijkheid tot coaching mocht je in de praktijk tegen zaken aanlopen die in de training behandeld zijn.



Aanmeldlink
http://www.gridd.nl/digital-marketing-training/

Aangemeld door: Nicky Meijer van Gridd