• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly
Home / Agenda / Training enterprise engineering: Organiseer het fundament om een excellente klantbeleving te bieden.
Training enterprise engineering: Organiseer het fundament om een excellente klantbeleving te bieden.
Datum
17-10-2019

Omschrijving

Hoe ontwerp je een organisatie met een goede klantbeleving die echt ervoor zorgt dat je concurrenten voorblijft?

Veel bedrijven stellen op papier hun klanten en klantbeleving centraal, maar dragen dat niet altijd volledig uit.  In deze training vol praktijkvoorbeelden gaan we in op het verkrijgen van klantinzichten, relevante business modellen, het vormen van het juiste ecosysteem van partners en het ontwerpen van informatiestromen om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen.



Extra informatie

Wat leer je in deze training?
In deze training leer je hoe je een bedrijf kunt ontwerpen gericht op het bieden van een excellente klantbeleving. Deze training richt zich op de bedrijfskundige en informatiekundige aspecten: welke bedrijfsmodellen passen bij deze ambitie, welk ecosysteem van organisaties heb je nodig om de ambitie waar te kunnen maken, hoe bouw je zo’n ecosysteem op, welke informatiestromen en informatiesystemen zijn er nodig?

De training behandelt daarom ook methoden om de gewenste klantervaring vast te stellen en de benodigde veranderstappen vorm te geven.

Na afloop van de training:
Weet je hoe je vanuit gebruikersonderzoek de gewenste klantbeleving bepaalt
Kun je een ecosysteem van organisaties beschrijven om de gewenste klantbeleving te bieden
Kun je inzicht bieden in de informatiestromen en informatiesystemen die nodig zijn om de gewenste klantervaring te bieden
Ken je praktijkvoorbeelden van bedrijven die op deze manier opereren
Heb je handvatten om het geleerde in de praktijk te brengen

Voor wie is deze training bedoeld?
De training is gericht op ondernemers, innovatiemanagers, veranderkundigen en mensen die binnen organisaties vernieuwing en klantgerichtheid nastreven.

Onze ervaring
GriDD heeft ruime ervaring in het begeleiden van high tech, financiële organisaties en (semi-) overheid rond klantgerichtheid, het houden van gebruikersonderzoek en het ontwerpen van noodzakelijke informatiestromen. De training Enterprise Engineering is eerder succesvol verzorgd als onderdeel van een Post-HBO opleiding en binnen het bedrijfsleven. Onze collega Robert Slagter is co-auteur van het boek Ruimte voor Mens en Organisatie – Visie en aanpak voor de digitale samenleving, dat mede aan de basis ligt van deze training.

Praktische zaken
De training duurt een dag
De trainingsdag start om 09.30u en eindigt om 16.30u.
De maximale groepsgrootte is 10 personen
De investering is  €795,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee en snacks.
Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Inschrijven
Lees meer informatie of schrijf je in via onze website: www.gridd.nl/academy/training-enterprise-engineering

Andere data en locatie
Deze training vindt regelmatig plaats. Data zijn in overleg met de deelnemers. Ook is het mogelijk om een training inhouse bij jouw organisatie te organiseren, dus neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Onze trainingen vinden plaats in Utrecht of Enschede. Beide locaties zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.



Aanmeldlink
https://www.gridd.nl/academy/training-enterprise-engineering/

Aangemeld door: Nicky Meijer van Gridd