• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly
Home / Kennisbank / Cases / Schoonheid als bron van kracht en als ‘organisatieprincipe’
Kennisbank

Schoonheid als bron van kracht en als ‘organisatieprincipe’

Schoonheid als bron van kracht en als ‘organisatieprincipe’

01 oktober 2020 - ‘Het Schone’ kan inspiratie bieden voor wat we in het dagelijks leven te doen hebben. Schoonheid en verbeelding kunnen sterke associaties en gevoelens oproepen en zo onze beleving beïnvloeden, zó sterk zelfs, dat we (bijna) kunnen ontsnappen aan de situatie waarin we werkelijk zijn, en nieuwe perspectieven kunnen openen.

Schoonheid als bron van kracht en als ‘organisatieprincipe’ Om dit artikel te lezen, dient u een abonnement te hebben op M&C of lid te zijn van een van onze partners.
U kunt dit artikel ook los tegen betaling van € 4,95 opvragen.

Klik hier om in te loggen