• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly
Home / Nieuws / Algemeen / Nieuw adviesplatform Second Opinion in zee met Annemarie Joosen en Yvonne Nassar
Nieuws

Nieuw adviesplatform Second Opinion in zee met Annemarie Joosen en Yvonne Nassar

Nieuw adviesplatform Second Opinion in zee met Annemarie Joosen en Yvonne Nassar

09 januari 2020 - Het nieuwe adviesplatform Second Opinion timmert aan de weg. In december trok het bedrijf Annemarie Joosen en Yvonne Nassar aan.

Nieuw adviesplatform Second Opinion in zee met Annemarie Joosen en Yvonne Nassar

Second Opinion is in november 2019 opgericht door Jeroen de Bakker, directeur Brand & Online bij Talpa Network. Leidinggevenden in de marketing, communicatie- en innovatiebranche kunnen initiatieven laten toetsen door experts van het platform. Second Opinion telt intussen zeventien aangesloten partners, waaronder onderneemster Janneke Niessen, en TEDxAmsterdam-oprichter Jim Stolze.

Annemarie Joosen is samen met Yvonne Nassar nu toegevoegd aan het lijstje experts van het platform. Joosen is voornamelijk actief binnen sector marketing. Zo werkte ze bij online verkoopplatform Marktplaats. Nu is ze actief als director strategie en innovatie bij online marketingbureau Timm & Pimm. Nassar werkt in de hospitality-sector, op dit moment is ze werkzaam bij evenementencomplex RAI Amsterdam als leidinggevende customer strategy & marketing.