• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly
Home / Nieuws / Algemeen / Onderzoek: ergernissen van een adviseur
Nieuws

Onderzoek: ergernissen van een adviseur

Onderzoek: ergernissen van een adviseur

24 maart 2014 - Wat zijn uw grootste ergernissen? Zijn dat lastige klanten, of toch vooral het acquireren van een opdracht? Lucht uw hart en vul snel de enquête in.

Onderzoek: ergernissen van een adviseur

Er zijn veel vooroordelen over organisatieadviseurs, maar zelden kunnen zij hun ei kwijt over waar zij zich aan ergeren. De klant is tenslotte koning en de opdracht heilig. Maar dat maakt die ergernissen niet minder groot.

Daarom is AAIM nu een enquête gestart naar de ergernissen van de adviseur. Op die manier hoopt het adviesbureau tot inzichten te komen hoe adviseurs hun ergernissen kunnen beperken en voorkomen en zo een bijdrage te leveren aan het organisatieadviesvak. De vragenlijst is behoorlijk open, zodat u veel ruimte krijgt om uw hart te luchten.

De vragenlijst bestaat uit 3 delen: 

  1. Ergernissen bij het verkrijgen van opdrachten
  2. Ergernissen tijdens opdrachten
  3. Algemene vragen

Alle antwoorden worden anoniem en vertrouwelijk behandeld. Als dank voor het invullen, stuurt AAIM deelnemers de resultaten toe en nodigt ze desgewenst uit voor een sessie op kantoor om de resultaten te bespreken. Daarbij wordt niet alleen dieper ingegaan op de ergernissen en oplossingen, maar ook op het vergroten van de effectiviteit van de organisatieadviseur.

Naar de enquête