Home / Nieuws / Algemeen / Take twenty one nieuwe label Freshheads
Nieuws

Take twenty one nieuwe label Freshheads

Take twenty one nieuwe label Freshheads

04 september 2019 - Digitaal adviesbureau Freshheads uit Tilburg start een nieuw consultancylabel: take twenty one. Met het nieuwe label hopen de twee bezielers, Gijs van Zon en Evert Hilhorst, innovatie binnen organisaties aan te wakkeren en een vaste plek te geven binnen organisaties.

Take twenty one nieuwe label Freshheads

Het verschil met het moederbureau is dat het adviesbureau zich richt op het versnellen van innovatie en digitale diensten van bedrijven valideert en ontwikkelt. Een label dat zich richt op het begin van de innovatiecyclus is een logische stap, want veel organisaties willen wel innoveren, maar hebben een zetje nodig, zegt Van Zon. “Door een overvloed aan methodieken en een gebrek aan structuur, lopen initiatieven voor innovatie regelmatig vast, met onnodig hoge kosten en vertraging als gevolg. Dat is zonde. Daarom bieden wij als eerste de praktijkanalyse, waarbij we kijken waar pijnpunten, maar vooral kansen liggen voor innovatie. Als tweede helpen we bij het bouwen van innovatieteams, door mee te draaien en onze expertise te delen. En als laatste coachen we vernieuwers, zodat teams zelfstandig kunnen blijven vernieuwen.”

Van Zon en Hilhorst werken beiden al meer dan tien jaar voor Freshheads. Dat bedrijf bestaat sinds 2002 en werd opgericht door ondernemer Joost Gielen. Huidig directeur is Joost Withagen, het bureau telt ongeveer veertig werknemers.

Foto: Gijs van Zon en Evert Hilhorst (credit: Freshheads)