• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly
Home / Nieuws / Bureaunieuws / Accenture sponsort Toneelgroep Amsterdam
Nieuws

Accenture sponsort Toneelgroep Amsterdam

Accenture sponsort Toneelgroep Amsterdam

03 februari 2014 - Accenture heeft een vierjarige sponsorovereenkomst afgesloten met Toneelgroep Amsterdam. In ruil voor een financiële bijdrage krijgen medewerkers en relaties van het adviesbureau toegang tot voorstellingen van de toneelgroep.

Accenture sponsort Toneelgroep Amsterdam

Accenture was al enige tijd op zoek naar een nieuwe sponsorpartner nadat medio 2013 Amsterdam RAI bekend maakte geen toekomst meer te zien in de internationale kunstbeurs ‘Art Amsterdam’. Accenture koos voor Toneelgroep Amsterdam omdat het een ‘internationale ambassadeursfunctie’ vervult voor Amsterdam en een sterke binding heeft met de lokale samenleving. Managing director Anja Montijn-Groenewoud: ‘Vanuit maatschappelijke overweging richt Accenture zich wat betreft sponsorprojecten veelal op sport en cultuur. Na jarenlang Art Amsterdam te hebben ondersteund, waren we op zoek naar een nieuwe sponsorpartner. Amsterdam als thuisbasis, internationale allure en een platform voor talent zijn kenmerken van Toneelgroep Amsterdam waar Accenture zich in herkent. Een organisatie die we daarom graag financieel ondersteunen. Vice versa biedt het gezelschap ons incentives en workshops voor onze medewerkers, alumni en relatie-activiteiten voor klanten en partners.´

Toneelgroep Amsterdam in een persbericht: ‘Toneelgroep Amsterdam is ervan overtuigd met Accenture de juiste partner te hebben gevonden om haar lange termijn doelstellingen te behalen om ook in de toekomst een zo breed mogelijk publiek van kwalitatief hoogstaande producties te kunnen blijven voorzien.’